از امام حسین «ع» درس آزادگی، شجاعت و جهاد آموختیم
پیام تسلیت مدیرعامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی به مناسبت اربعین حسینی
از امام حسین «ع» درس آزادگی، شجاعت و جهاد آموختیم
از امام حسین «ع» درس آزادگی، شجاعت و جهاد آموختیم

بدون شک نهضت امام حسین «ع» برای طلوع خورشید تابناک حقیقت بود؛ برای زدودن ابرهای سیاه باطلی که با خدعه و نیرنگ خلافت الهی را غصب کرده بود. ظلمتی که مانع می‌شد تا نور حقیقت و ولایت بر دل و جان و افکار مسلمانان بتابد.
یزیدیان همواره در پی آن بودند که جامعه آن روز در عالم بی‌خبری باشند و به حقایق عالم هستی و منشأ آفرینش نیاندیشند، سرگرم خوشگذرانی‌های زودگذر و نامشروع باشند و غفلت زده در مقابل امام زمان خویش بایستند در چنین احوالی حسین «ع» با الهام از کتاب شریف و سنت جد بزرگوارش نه تنها با یزید بیعت ننمود بلکه بارها پایه‌های حکومت پوسیده و فاسد او را با سخنان کوبنده و گفتار پندآمیز و مهربانانه‌اش به لرزه درآورده بود. وی و یاران باوفایش برای برپایی قسط و عدل تا آخرین قطره خونشان جانانه ایستادند تا عاشورایی برپا کنند و پرچمدار ایستادگی برای همه تاریخ و همه اقوام باشند.
آری روایت مظلومانه حسین «ع» قصه شرافت و سازش ناپذیری هر انسان آزاده‌ای در مقابل ستمگران زمان خویش است.
به حکم کلام نورانی هیهات من الذله بر تمام مدیران و کارکنان خدوم، انقلابی و حقیقت جو فرض است که با اتکال به سرور آزادگان جهان در راستای جهاد اقتصادی و صیانت از بیت المال و حقوق عامه، تلاش ایثارگونه داشته و کلام و عمل خود بر سینه سران زر و زور و تزویر و زیاده خواهان و منافقان در پوشش انقلابی، مشت محکم بکوبند.
اینجانب از طرف خود و سایر اعضای محترم هیأت مدیره گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین را به پیشگاه نورانی حضرت ولی عصر«عج»، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای «حفظ الله» و تمامی دوستدارانشان تسلیت عرض می نمایم.
أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ

مهدی ذوقی
مدیرعامل گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved