امیرعبداللهیان از خدمات مدیریت و کارکنان هتل جهانگردی سمنان تقدیر کرد
اقامت وزیر امور خارجه کشورمان در هتل جهانگردی سمنان
امیرعبداللهیان از خدمات مدیریت و کارکنان هتل جهانگردی سمنان تقدیر کرد
به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی از هتل جهانگردی سمنان _ حسین کشاورز ، دکتر حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در سفر خود به شهرستان دامغان، در هتل جهانگردی سمنان با مدیریت و کارکنان این هتل دیدار کرد و به خاطر ارائه خدمات عالی به مسافران و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) تقدیر نمود.

دکتر امیرعبداللهیان به منظور شرکت در هشتمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدین در غربت، به شهرستان دامغان سفر کرد. در این سفر، ایشان در هتل جهانگردی سمنان اقامت کردند و با خدمات عالی و استاندارد این هتل آشنا شدند.

وزیر امور خارجه در دیدار با مدیریت و کارکنان هتل، تقدیر و قدردانی خود را از ارائه خدمات درخور به مسافران و زائرین بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) به آن‌ها ابراز کرد. ایشان از کیفیت بالای خدمات، صمیمیت پرسنل و توجه ویژه به رضایت مشتریان در هتل جهانگردی سمنان تحسین کردند.

این تجلیل از سوی وزیر امور خارجه ایران، نشان از تلاش و تعهد هتل جهانگردی سمنان در ارائه خدمات با کیفیت و حفظ استانداردهای بین‌المللی دارد. این تجربه نشان می‌دهد که هتل جهانگردی سمنان یکی از مقاصد مورد توجه برای مسافران و زائرین است و توانسته است رضایت آن‌ها را جلب کند.
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved