در نشست دکتر فریبا عباسی با دکتر احمدی رئیس صندوق بازنشستگی استان کردستان روی داد؛
ایجاد تورهای ارزان‌قیمت و باکیفیت ویژه بازنشستگان استان کردستان
در نشست دکتر فریبا عباسی با دکتر احمدی رئیس صندوق بازنشستگی استان کردستان روی داد؛
ایجاد تورهای ارزان‌قیمت و باکیفیت ویژه بازنشستگان استان کردستان
به گزارش روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل شرکت، رئیس صندوق بازنشستگی استان کردستان و تنی چند از روسای کانون‌های بازنشستگی در هتل جهانگردی سنندج برگزار شد. در ابتدا دکتر احمدی "رئیس صندوق بازنشستگی استان کردستان" ضمن خوش‌آمد گویی به مدیرعامل و هیئت همراه، از تلاش‌های مدیریت هتل سنندج و تعامل سازنده با صندوق بازنشستگی استان کردستان تقدیر و تشکر کرد. وی با تشکر از ارائه تخفیف60 درصدی ویژه بازنشستگان کشوری، پیشنهاد راه‌اندازی مجدد تورهای بازنشستگی با ظرفیت بیشتر نسبت به گذشته را به مدیرعامل شرکت ارائه داد.
در ادامه دکتر فریبا عباسی، با اشاره به کمرنگ شدن موضوع سفر از سفره‌های بازنشستگان بیان کرد: شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی تلاش دارد با توجه به ظرفیت موجود با ایجاد تورهای ارزان‌قیمت و باکیفیت بتواند گام‌های مؤثری را در ارائه خدمات به بازنشستگان معزز بردارد و به مدیر گروه جنوب غرب مأموریت داد، با ایجاد زیرساخت‌های لازم و باهدف استفاده حداکثری از ظرفیت موجود زمینه ارتباط بیشتر میان مدیریت صندوق بازنشستگی استان کردستان و دفتر خدمات مسافرتی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی را فراهم آورد.
در ادامه جلسه یاور پور "عضو هیئت مدیره و معاون سرمایه‌گذاری و توسعه" با اشاره به جامعه هدف و توسعه زیرساخت‌ها گفت: اجرای تورهای باکیفیت برای بالا بردن حس رضایتمندی در دستور کار قرار دارد.
وی پیشنهاد برگزاری تور تهران گردی در ایام مناسب را مطرح نمود و اعلام داشت بازدید از اماکن تاریخی و تفریحی تهران با توجه به هتل‌های، شمشک، دیزین و میگون می‌تواند گزینه مناسبی باشد.
در پایان، برخی از روسای محترم کانون‌ها نیز از توجه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت و تلاش‌های صورت گرفته در راستای ارائه خدمات مطلوب تقدیر و تشکر کردند .
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved