نخستین کنگره علمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران برگزار شد
نخستین کنگره علمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی نخستین کنگره علمی و تخصصی صنعت هتلداری ایران، روز سه‌شنبه ۱۲ تیر ماه سال جاری در هتل پارسیان اوین و با حضور فعالان متخصصین و مدیران ارشد دولتی و بخش خصوصی صنعت هتل داری، با حمایت و مشارکت گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد.
در این همایش سه پنل تخصصی با موضوعات و چالش‌های صنعت هتل داری اجرا شد.
در این مراسم سخنرانانی از جمله مصطفی فاطمی مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی، یحیی نقی زاده مدیر کل دفتر نظارت و ارزیابی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران، فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی، سعید یاور پور مدیرعامل گروه هتلهای هما و محمد حسین پورتقی مدیرعامل هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان و دیگر اساتید دانشگاهی در موضوعات مرتبط به هتلداری به ایراد سخنرانی پرداختند.
دکتر فریبا عباسی مدیرعامل گستره ترین زنجیره هتلداری کشور (گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی) ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این رویداد به اهمیت وجود چنین کنگره های تخصصی و نقش موثر آن در رشد، توسعه جایگاه صنعت هتلداری کشور تاکید کرد و افزود نقش هتلداری و گردشگری در توسعه پایدار کارآفرینی و افزایش نشاط در جامعه بسیار ارزشمند است. وی در پایان از آمادگی گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی را جهت میزبانی دوره های بعدی این گنگره خبر داد .
این کنگره یک روزه از ساعت ۷:۳۰ لغایت ۱۸ بعدازظهر به طول انجامید و با اهدای گواهینامه به شرکت کنندگان به کار خود پایان داد.
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved