در گردهمایی صمیمانه مدیران گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی مطرح شد؛
قدردانی مدیرعامل از عملکرد و درآمد چشمگیر هتل ها
در گردهمایی صمیمانه مدیران گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی مطرح شد؛
قدردانی مدیرعامل از عملکرد و درآمد چشمگیر هتل ها
نشست صمیمانه مدیران گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی با حضور فریبا عباسی مدیرعامل و عمادالدین امیری معاون اجرایی هتل ها در هتل جهانگردی یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی، دکتر عباسی با اشاره به این که اینگونه نشست ها معمولا در ستاد مرکزی برگزار می شود، هدف از برگزاری این گردهمایی در هتل جهانگردی یزد را آشنایی و بازدید مدیران از هتل هایی در اقلیم های متفاوت عنوان کرد و مقرر گردید از این پس نسشت هایی با موضوعات مشابه در مناطق دیگر نیز برگزار شود.
در این گردهمایی، مدیران گروه به ارائه گزارشی از شرح عملکرد شش ماهه مجموعه های تحت سرپرستی پرداخته و در مورد پیشنهادات و برنامه های آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
مدیرعامل مجموعه علیرغم افزایش برخی هزینه ها خصوصاً در بخش مواد غذایی و حامل های انرژی، از تلاش برای افزایش ضریب اشغال هتل ها و به تبع آن رشد درآمد چشمگیر هتل ها قدردانی کرد.
ایشان ضمن اشاره به اهمیت جایگاه مدیران گروه و ظرفیت های موجود در حوزه منابع انسانی و اماکن اقامتی، در خصوص برنامه ریزی در راستای بررسی حوزه های سرمایه گذاری، آموزش و توسعه منابع انسانی و ارائه ترفندهای فروش برای شش ماهه دوم سال تأکید کرد.
از اهم موارد مطروحه در این نشست می توان به تلاش بیشتر در حوزه هایی نظیر: اثر بخشی، کارایی و بهینه سازی نیروی انسانی، سودآوری، ارتقا کیفی خدمات، نوآوری، ارتقای کیفیت محیط کار و توجه به مسئولیت های اجتماعی اشاره کرد.
در حاشیه مراسم حاضرین از بخش های مختلف بازسازی شده در هتل و رستوران و چایخانه حمام خان بازدید کردند.
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved