دومین نشست تخصصی همایش ملی جامع گردشگری سلامت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برگزار شد
دومین نشست تخصصی همایش ملی جامع گردشگری سلامت با همکاری وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی و وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی برگزار شد
در این همایش که در سالن علامه جعفری دانشکده اقتصاد دانشگاه ازاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار شد، فریبا عباسی مدیرعامل گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در سخنان خود در همایش ملی جامع گردشگری سلامت ضمن اشاره به پتانسیل مجموعه سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی به عنوان بزرگترین زنجیره هتلینگ کشور به لزوم بهره برداری از این پتانسیل بی بدیل در جهت تو‌سعه گردشگری سلامت پرداخت.
عباسی با برشمردن پتانسیلهای مهیای گردشگری سلامت در کشورمان، از جمله مزیتهای رقابتی قیمتی و نیز کیفیت درمان در میان کشورهای پیرامون و منطقه بر امادگی گروه هتلهای ایرانگردی‌و جهانگردی برای ایجاد هم افزایی در‌جهت تقویت و بهرمندی‌از این مزیتها تاکید کرد. او در ادامه سخنان خود در همایش ملی جامع گردشگری سلامت به برشمردن نقاط ضعف حاکم بر گردشگری سلامت نیز پرداخت و نبود ساز و کار جامع و سازمان یافته هماهنگی و هدایت امور گردشگران سلامت در کشور را یکی از این نقاط ضعف دانست که میبایست هرچه زودتر سامان یابد تا ضمن حفظ امنیت روانی و مالی توریست سلامت ، حیثیت و اعتبار صنعت توریسم کشور نیز حفظ شود. در پایان لازم به ذکر است که این همایش مقدمه برگزاری همایش ملی و بین المللی گردشگری سلامت در اسفند ماه ۱۴۰۲ میباشد.
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved