مدیرعامل در بازدید از هتل جهانگردی سنندج عنوان کرد؛
مدیران با پویایی و تلاش مضاعف باعث تحقق اهداف شرکت شوند
مدیرعامل در بازدید از هتل جهانگردی سنندج عنوان کرد؛
مدیران با پویایی و تلاش مضاعف باعث تحقق اهداف شرکت شوند
به گزارش روابط عمومی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، در هفته‌ای که گذشت هتل جهانگردی سنندج میزبان مدیرعامل و معاونین شرکت بود. در این سفر که باهدف بازدید از هتل و دیدار با کارکنان برگزار شد، از تمامی بخش‌های مختلف هتل و اقدامات انجام‌شده بازدید به عمل آمد.
در این جلسه‌ علی‌اکبر یارویسی مدیر گروه هتل‌های جنوب غرب و هتل جهانگردی سنندج ضمن عرض خیرمقدم به میهمانان گزارشی از اقدامات انجام‌گرفته در سال 1402 و ایام نورز را ارائه داد و در ادامه از مدیرعامل شرکت به دلیل بهبود وضعیت منابع انسانی و معیشت کارکنان تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد که در سال جاری بتوانند در تحقق اهداف شرکت گام بلندی را بردارند.
در این جلسه دکتر فریبا عباسی با تقدیر از مدیریت و کارکنان، نظرات مثبت ثبت شده در سامانه هتل مانیتورینگ و افزایش درآمدهای عملیاتی را ازجمله دلایل سرآمدی هتل جهانگردی سنندج دانست و ابراز امیدواری کرد این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی افزایش سطح امور رفاهی کارکنان را از دغدغه‌های اعضای هیئت ‌مدیره دانست و عنوان کرد، مدیران نیز با تلاش مضاعف زمینه تحقق اهداف شرکت و پویایی هتل‌ها را به وجود آورند. در ادامه مدیرعامل درخصوص موضوع مهم جانشین پروری گفت: الویت انتخاب مدیران آینده استفاده از پتانسیل‌های داخلی موجود در هتل‌ها می‌باشد.
در پایان این جلسه از جمشید جمالی جمع دار اموال سابق هتل که در پایان سال 1402 به‌افتخار بازنشستگی نائل‌آمده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.کارکنان نیز ضمن معرفی خود و ارائه نظرات و پیشنهادات، از مدیرعامل و هیئت مدیره بابت افزایش رفاهیات و رفع دغدغه‌ها و نیازهای خود تقدیر و تشکر کردند.
درباره ما
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی در اواسط سال 1379 با هدف جذب گردشگران و مسافران داخلی و خارجی ، برگزاری تورهای داخلی و خارجی و تورهای ویژه بازنشستگان کشوری ، احداث و بهره برداری از رستوران های شهری و بین شهری ، سرمایه‌گذاری، مشارکت و جلب سرمایه های داخلی و خارجی و .. تاسیس گردید .
این مجموعه اولین و بزرگترین گروه زنجیره ای خدمات اقامتی و پذیرایی کشور با عنوان تجاری «گروه هتل های ایرانگردی...
شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی
تهران، خیابان ولیعصر، روبه روی سه راهی توانیر، بن بست شمس، پلاک 3، کد پستی 1516746313
تلفن رزرواسیون
فکس واحد اداری
02182475618
پست الکترونیک گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی
©2024 ITTIC, All Right Reserved